Aylin53 canım aynı şey bendede var doktoruma sordum bebek daha küçük birşey veremem sirkeli su yap sabret dedi ama bendede hiç bir işe yaramadı 10 günü geçti geçmek bilmiyo dayanamadım gittim doktora ben dayanamıyorum krem falan verin dedim yine vermedi genital bölge yıkama jelleri var sebamedin ph 5.5 o beni biraz rahatlattı ama geçirmedi şimdi yine kaşınmaya devam ediyorum en büyük derdimiz bu olsun bebişlerimiz sağlıklı olsunda dayanıcaz artık rabbim şifamızı versin inşallah🙏☺️