Evet kızlar sonunda bende bebeğime kavuştum 🤲🏻🤲🏻 öncelikle bebek bekleyen herkesin sağlıkla bebeğine kavuşmasını diliyorum
Gelelim doğum hikayeme Şubat ayının başından beri bebegimin suyu sınırdaydı haftada bir kontrole gidiyordum hatta 33 haftalikken sancılarım çıkıyordu hastanede yatışım yapıldı erken doğum yapicam diye çok korkmuştum neyse ki bebeğimi bir ay daha içerde tutmayı başardım 😂😂 taaaa kiii o güne kadar 1 mart pazartesi günü kontrolüm vardı annem Adana’dan yanıma İzmir’e yeni gelmişti kontrole eşim ben annem gittik doktor bebeğin suyu azalmış ama sezayen gerektirecek kadar az değil yatış vereceğim suni sancı ile doğumu baslatacagiz dedi ve ven 0 açıklık ile gittim hastaneye yatışım yapıldı o gün fitil verdiler sadece saatler geçmek bilmiyordu nst de sancım cikiyor ama pek fazla hissetmiyordum fitil ile açıklığım pazartesi sabahtan salı sabaha kadar sadece 2 cm olmuştu sonra damar yolundan suni sancı verdiler o sancı can yakiciydi ama bebeğim için herşey değer diyodun ve o ağrıları mutlulukla karsiliyordum salı günü öğlen oldu açıklığım sadece 3 cm oldu 😐😐 en başından beri normal doğum istiyordum ve sezaryenden çok korkuyordum 😣😣 çünkü ameliyathane hemsiresiyim ve sezaryen ameliyatlarını gördüğüm için ağrılarını tahmin bile edemem diyordum açıklığım ilerlemedigi için bebegimin de suyu azaldığı için sezaryen ile doğum yapacağımı söylediler hemşire bana illa normal doğurmak istiyor musun diye sordu bende önce bebeğimin sağlığı tabikide dedim ben onu normal doğurayım diye riske atmam eger riski varsa sezaryen olurum dedim ve öğlen sezaryene alındım spinal anestezi ile sezaryen oldum kesiye başladıktan yaklaşık 7 ila 8 dakika sonra bebeğimin sesini duydum bebegimi silip yanima getirdiler öptüm kokladım sonra onu testleri yapılması için götürdüler ben odaya geldim bebeğim hala gelmemişti eşim annem kayinvalidem kayinbabam herkes yanımdaydı sonra bebegim geldi o kadar tatliydi ki o duygu gerçekten tarifsiz şuan bile o anlar aklima gelimce gözlerin doluyor 🥺🥺🥺 bebegimi kucagima aldim emzirdim evet sezaryan sonrasi ayağa kalkmak zordu ama tüm kadınlar güçlüdür ve herşeyin üstesinden gelebilirler hele anneler daha da güçlü bebeğim 4100 gram doğduğu için gece boyunca 3 kere kan şekerine baktılar zaten bebeği odama getiren hemşire de tosun tosun diye oglumu seve seve getiriyormus 😂😂😂 bebeğim doğduğunda burun tıkanıklığı vardı ve ertesi gün kontrolünü yapan doktor bebeğimi yoğun bakıma yatırdı ben hastaneden çıkarken oda çıkar sandım yoğun bakıma doktorun yanına gittim daha 1 gün olmuştu sezaryen olalı ama yürüyerek 2 kat aşağıya indim sırf oglum için hemşire ile konuştum bana bebegimin biraz daha burda kalacağını söyledi alınması gerekenleri sıraladı servise çıktım tekrardan tam yatağa yattım bu sefer doktor bilgi vermek için çağırmış korktum ağladım moralim bozuldu ama yine gittim doktorlar her ne kadar beni rahatlatmaya çalışsa da ben çocuğumu özlüyordum ben hastaneden çıktım bebeğim yoğun bakimdaydi hala bebegime süt sağıp gönderiyordum çok şükür bebeğim sadece 5 gün kaldı 7 Mart’ta taburcu oldu evimize geldik çok şükür şuan yanımda uyuyor o kadar güzel o kadar masum ki tarif edemem kokusu gülüşü uyuyuşu elleri ayaklari gözleri tırnağı bile dünyalara bedel 🥰🥰🥰
Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah 🤲🏻 ben hep dogum sürecinde olumlu düşünmeye çalıştım herşey bebeğim için dedim sizde öyle düşünün inanin herşey gelip geçiyor şuan 18 günlük oldu bile miniğim 🥰🥰 18 günlük taze anneye sorularınız varsa alabilirim biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏