Bebiscann dilek1406 valla bacım koca kış geçti çocuğu bir defa ana kucağına koymadım bazanın altında öylece kaldı
Ozge dilek1406 sanırım o paraya otomatik anakucağı kalmadı. Ama bir arkadaşım ebebekteki manuel modellerden birini kullanıyor çok memnun. Umay bebeğe de bakabilirsin
Smyye1B dilek1406 https://m.n11.com/urun/wellgro-little-star-sallanir-oyuncakli-ev-tipi-ana-kucagi-1501833?magaza=wellgro ben bunu aldım çiçek sepetinde pembe ve mavi renkleride var ben çiçek sepetinden mavi renk aldım 😇
AysunUgur dilek1406 bence ikinci ellere bakabilirsin canım, bazı bebekler hiç sevmiyor o yüzden hiç veya az kullanılmış güzel bişey bulabilirsin