BesteKc Deniz2961 valla primaya falan hiç yanaşılmıyor, bunun adet sayısına göre fiyatı iyi yine, eğer doğuma vaktin varsa hepsiburada da bazen 2. Si 1 tl kampanyası oluyor. Onu kovala
BesteKc Deniz2961 o zaman sürekli bloggerlardan ve kendin hepsinurayadayı takip et .si 1 tl ya da 2. Si %50 indirimli vs yakalarsın
OsmanEge_12 Deniz2961 yeni doğan için uyumlu ama hiç iyi değil lastik izi yapıyor birde sızdırıyor ben hiç memnun değilim