Ayse254 biz de kızımla 35+3ten yazalım 🌺🙏 cuma gittim nstye de ilk o gün bağlandım her şey yolunda dedi doktor, diğer cumaya çağırdı artık beklemedeyiz. 21 Nisan görünüyor ama benim gönlümden geçen her şeyi iyi olursa 15ine kadar gelsin bizi fazla bekletmesin evlilik yıldönümü 6 Nisan mesela güzel olurdu 😅 kilosu gelişimi de biraz önde çünkü hayırlısı şimdilik pek bı şikayetim yok, yalancı sancı yaşadım mi bilemiyorum 🙈 mide gazı, geceleri sık uyanma ev sağa sola dönme vs dışında