halimos25 Anneler merhaba, biz 28 haftanın içindeyiz başından beri pıhtılaşma için oksapar iğne kullanıyorum göbekten. Karnim büyümeye başladıkça zorlanıyorum sonuna kadar göbekten vuranlar oldu mu yoksa diğer yarısını koldan yada bacaktan mi devam ettiniz ? Ben cesaret edemiyorum şuan bacaktan vurmaya o yüzden soruyorum 🙂
Bebiscann halimos25 ben 5. Aya kadar göbekten sonrasında bacaktan yaptım canım, ama doktorum göbektende devam edebilirsin bebeğe ulaşması imkansız dedi, ben göbeğime iğne yapınca çocuk hareket ediyordu endişe ediyordum onun için bacaktan devam ettim
Kandil halimos25 canım, ben 19. haftada covid geçirdiğim için doktor oksapar önerdi. Karnından yada kolundan vurabilirsin dedi.
dnz_dnz Ben de başından beri oksapar kullanıyorum. Aynen sizin durumunuzdayım. 29.haftaya giriyorum hala göbekten yapıyorum. Karnım büyüdükçe zorlanmaya başladım kola geçmeyi düşünüyorum ama hem cesaret edemiyorum hem de tek başıma yapamam. Eşim de çekiniyor. O tutacak ben yapacağım muhtemelen ama artık yapamayan kadar göbekten devam edeceğim. Yan taraflara vurmaya başladım artık simit diye tabir edebileceğimiz bölgeye
Deva22 halimos25 34+5 aldık başından beri göbekten yapıyorum koldan biri tutması lazım iğne saatinde genelde yalnız oluyorum bacaktan da acıtıyor diyorlar o yüzden cesaret edemiyorum doğuma kadar böyle devam galiba
Hicran-01 Ablamda kullanıyordu. 24.hafta bitimine kadar göbekten ,sonra koldan, kollar cok morarınca sonrada bacaktan yapmaya başlamıstık.ama bacaktan yaptığımızda kasılmalar olunca tekrar koldan devam ettimiştik.
Nehir-Poyraz halimos25 ben şuan 16haftalık olduk göbeğimde bezeden yer kalmadı koluma geçtim karnım dinlensin dye. Eşim kolumdan yapıyo. Bacak biraz daha acılı oluyomuş sanırım
Simmom halimos25 Hamileligimin başindan bu yana oksapar kullaniyorum. Suan 26 haftaligim gobekten devam ediyorum. Doktorum gobekten devam etmemi, endişeye gerek olmadiğını igne ile bebege ulasmanin imkansiz oldugunu soyledi. Doğuma kadar gobekten devam etmeyi dusunuyorum
dnz_dnz Simmom peki göbeğin neresine vuruyorsunuz? Ben 29 haftalık oldum baya gerildi karnım. Yanlara geçtim hani simit diye tabir edebileceğimiz bölgeye. Orası da gerildi sanki artık tutmak zorlaşıyor
Simmom dnz_dnz İgneyi gobek deliginden 2 parmak uzagındaki sağ ve sol bolgeye vuruyorum. Söylediginiz kısımlara dogru birkaç kez denedim hem daha cok acidigini hissettim hem de şırıngaya kan geldi. Alıştigim gibi devam ediyorum. Bir de tesaduf mu bilmiyorum ama ilk baslarda cok morarma yasiyordum son 1 aydir vurduktan sonra kolonyalı pamukla o bölgeye 1 dk kadar ovuyorum morarma olmuyor boylece ertesi gün ayni yerlere vurabiliyorum. Acılara yürüyor korkmuyorum diyorum vururken 😊
dnz_dnz Simmom ben de ilk zamanlar oralara vuruyordum ama göbeğim büyüdükçe yanlara geçtim. Evet en acımayan yerler o yağlı bölgeler. İlla ki acıyor, yanıyor ama bazı yerler daha çok acıyor 😄 teşekkür ederim cevap için 🌼
halimos25 Simmom ben göbek deliğinden 3 4 parmak ilerisine vuruyorum sorun olmaz sanırım. Hemşire bana 4 parmak kadar ölç demişti çünkü 🤔
FSCMK halimos25 Ablam ve yengem iğneyle doğum yaptılar büyüyene kadar karından vurdular ama karın morardığı için iyice sertleşti sonra kollar sonra bacaklar vurdular en son tekrar karından vurmuşlardı valla Allah yardımcınız olsun bizimkilerin heryeri mosmor oluyordu üzülüyor insan
begonvilko halimos25 ben göbeğim çıktıktan sonra kollar ve bacaklardan yapıyorum canım. Eşim evdeyse kolumdan yapıyor, o yoksa ben bacağımdan yapıyorum. İkisinin de yağlı bölgelerine yapınca çok acımıyor.