Bebiscann selin0 canım magnezyum ve vitaminleri lullanıuor musunuz doktora sorun bi bu kadar çok ağrı normal değildir
Nurgul23karasu selin0 yemin ederim benimde agrilardan ne uyku uyuyabiliyorum nede normal olan hayatimi yasayabiliyorum benimde sirt ve gogus alti karnim cok agiriyor doktorum bebek ters durdgu icin cok agrim oldugunu söylüyor 32+5 haftaligim dayanamiyorum bazen
Nurgul23karasu selin0 magnezyumu daha yeni bu cuma doktorum verdi extra vitaminler falan var ama hic bri care degil cok zorlayinca parol aliyorum genelliklede uyurkn sirtimda hep sicak su torbam var o rahatlatiyor en cok
Trilece Canım merhaba benimde böbreğimde taş var bir haftadır çok ağrılarım oluyor ağlamaktan helak oluyorum Allah’ım bize şifa versin inşallah bende ssdece parol kullanıyorum 20 haftalığız bu arada