gamzosgamzos Psk-psk 35+4 üz günümüz 6 nisan inşaAllah 😍 bu hafta çok ağır geciyor gercekten cok agrim sızım oluyor kasılmam oluyordu zaten kasılmaları ilacla durdurmustuk suan ilacla bile olmaya basladı Allahtan duzenli degil 2 hafta daha dayanır inşaAllah 😔
Simgeyuca Psk-psk benim baş aşağı pozisyonda ara ara rahme baskı oluyor bilmiyorum nasıl olur ne zaman gelir ilk gebelik oldukça korkuyorum ve heyecanlıyım
Aslihan2 Psk-psk 💃 yarın gidicem kontrole ama doktor hep 39.haftada alırız diyo benim sabrım kalmadı 😂
Psk-psk gamzosgamzos Allah kolaylık versin gerçekten zorlu geçiyor kramplar uykusuzluk derken kavuşmaya az kaldı ne güzell benim doktorum henüz tarih vermedi bakalım
Svdaylmzz Benim bu hafta yemek falan yedikten sonra direk uykum geliyo elim ayağım boşalıyo gibi oluyo şekerim falan yok ama neden böyle bilmiyorum sürekli uyku halindeyim son haftalarda uykuya düştüm😀
Psk-psk Svdaylmzz bende de aynı durum var vücut ağırlaştığından diye düşünüyorum hayırlısıyla gelsinler inş
Psk-psk Simgeyuca Çok normal benimki de ters pozisyonda midede baskı hissediyorum sağlıkla gelsinler inşallah sezeryandı ilki benim çok zorlanmadım umarım iyi olur sizinki de😍
Psk-psk Aslihan2 aynen aynen heyecanlanıyor insan taşımakta da zorlanıyoruz artık ne diyelim sağlıkla gelsinler 🌸
blueberyy00 Psk-psk ya göz yaşım pıt oluyor 36 haftalık postu görünce benim aceleci kızım iki gün önce 36+4 de dayanamadı geldi dünyaya normalde günümüze 13 vardı daha
Ryry Psk-psk 16 nisan normal doğum zamanı ve beklerse ama tabi şartlar ne getirir bilemeyiz 😇 Normal doğum korkusu oldupu için sezaryene de dönebiliriz öyle olursa daha erken