benimmdunyamm Kaç haftadır perinatoloji için randevu bekliyorum yok üstelik talep oluşturdugum.halde bildirim gelmiyor geçen giedim baktım randevu vardı ama benim 18 haftama denk geliyordu o yüzden iptal ettim 20 haftam için almam lazım ne zaman randevular düşüyor geçen birisi yazmıştı girip Baktim gerçekten açılmıştı randevu
Esmaonur benimmdunyamm öğlen 4te randevu sistemi yenileniyor diye biliyorum 4te tekrar girmeyi deneyin isterseniz
Tugceelanaz Hafta sonu , hafta içi öğlen 16 da dene , ve ara ara gece de var İptal edenler oluyor şansın varsa alırsın hemen
Gzm23 benimmdunyamm aynen Yaa emln ol randevu düşene kadar biz doğururuz randevu almak için kaç hafta uğraşıyoz randevu bulunaca da bir hafta sonra vermiyor valla işimiz zor allh Yardımcımız olsun 🙏
benimmdunyamm Gzm23 aman su perinatolojiye bir bulsam randevu zaten bir daha devlete gitmem isim olmaz
Gzm23 benimmdunyamm valla Ben gittim de ne oldu doğru düzgün yüzüme bakmadı ilaç konusunda da gitti istersen kullan dedi bfnde bilmediğimbir ilaç istersen deyince kullnmadım kullnılması gereken bir ilaç olduğunu geç di öğrendiğimde doktor çok sorumsuzdu valla bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım 2.yi düşünürsem özelden şaşmam hatta birikim yapcam 2. Için özele gideceğim
benimmdunyamm Gzm23 benim gittiğim doktor devlette çok memnunum şuan klinik açıyor aynı devam edecem ama ilçede yaşıyoruz perinatoloji uzmanı yok ilde var o yüzden sehir Hastanesi’nde Alaçam randevu gidecem ama dediğin gibi çok ilgisiz doktor var devlette resmen paran varsa ozele git der gibiler
Gzm23 benimmdunyamm kesinlikle çok haklısın insana insan gibi muamele etmiyorlar dediğin gibi işine gelirse gelmezse özele git der gibiler rabbim iyi insanlarla karşılaştıraın bizi 🙏