minikaras Arkadaşlar Kocaeli/Darıca da oturupta doktor tavsiye edebileceğiniz iyi bir kadın doğumcu var mı Farabi hastanesinde ki doktorlar için ne düşünüyorsunuz
Edadrmz minikaras canım darıcada oturuyorum ben mutlukent merkez hastanesi bülent beye gidiyorum gayet memnunumda
Pervinkbln_ minikaras geçen hafta covid geçirdim Farabiye girmistim hamile olduğum içinde kadın doğumda baktı it azarlar gibi azarladı resmen beni insanla konuşmayı bilmiyorlar Allah onların eline dusurmesin kadın bı doktordu adı ne bilmiyorum
minikaras Edadrmz Eda hanım verim alabildiniz mi peki 2 yıldır uğraşıyoruz doktorlar bişeyiniz yok diyor
Edadrmz minikaras canım bülent bey riskli gebelik doktoru ve bi çok kişiye faydası olmuş https://instagram.com/sense_clinique?utm_medium=copy_link instagrm hesabı bu bi araştır istersen . Ben kendi doktorum olduğu için çok memnunum çok rahat biri çünkü istediğim zamanda ulaşabiliyorum . Gerçi çok şükür sıkıntılı bi hamileliğim yok rahat olduğum içinde bana öyle gelmiştir ama araştır bi istersen ben tavsiye ederim
minikaras Edadrmz çok teşekkür ederim araştıracam Instagram hesabına baktım çok iyi bir doktora benziyor mutlaka gidecem
minikaras Pervinkbln_ hey Allahım bi de araştırma hastanesi olacak gitmek bir yana dursun randevu bile alınamıyor ki
Pervinkbln_ minikaras imkanınız varsa özele gidin hijyen temizlik diye bişey yok 6 gün yattım hastanede bir kere olsun gelip temizlik yapmadılar bı can getiriyosun dünyaya böyle biyerde getirmek istemem şahsen
minikaras Pervinkbln_ ürktüm ya zaten Eda hanımın önerdiği doktora başvuruda bulunacam orada çalışan bi personele ulaştık o bile gelmeyin biz çalışanları olmamıza rağmen orada kontrole gitmiyoruz dedi
Pervinkbln_ minikaras prime biraz pahalı gelebilir fazla gelirse bütçenize Gebze yüzyıl Hastanesi’ndeki Ceyhun ateşi de çok öneriyorlar ona da bakabilirsin
minikaras Pervinkbln_ Önce mutlukenttekiyle bir görüşeyim sonra gebzedekine gideyim çok sağol Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz inşallah bana da nasip eder 🙏