K88_ bende lohusayım salı günü kırkım çıkacak ilk 10 gün hergün ağladım hatta ölücek gibi hissediyordum içim daralıyordu . 10 günden sonra geçmeye başladı ben hep tektim sadece ilk on gün evde annem ve kayınvalidem vardı Kİ bunuda hiç tavsiye etmem 🥲