Ben 3 haftadır yapıyorum. 40. Haftadayım. Yarın hastaneye yatışım yapılacak. Suni sancı verilecek ama bebek kanala inmezse veya açılmam olmazsa vs mecbur sezeryan olacak. Spor yoga perine masajı kegel egzersizi normal doğumu kolaylaştıran ne varsa yaptım ama yine de doğum ne şekilde olacak bebem belirleyecek. Merakla bekliyorum ben de yarını normal doğum yapabilecekmiyim bu öncesinde yaptığım hazırlıklar bi işe yarayacak mı? Sezeryan olursam hiç bir zaman öğrenemeyeceğim😂