merhaba arkadaşlar. 8 aylık evliyim. hamilelik öncesinde çok duzenli ve çok sık ilişki hayatimiz vardı. şuan 12+4 günlük gebeyim. şimdiye dek her şeyim yolunda gitti hamilelikte şükür. ayakta kalınca kasık ağrım olması dışında problemim yok. 9 haftalıkken yani 3 hafta öncesinde ilişki yaşamıştık o zamanlar haftada on günde 1 yaşıyorduk. ama 3 hafta öncesinde ilişki esnasında leke geldi. ilk kez yaşayınca da aşırı korktum. yazarken bile korkum aklıma geliyor o kadar pişman olmuştum ki. doktora gittik progestan başladı. bir hafta kullandım bıraktırdi. korkulacak bir şey yasamamissin dedi. dun de kontrole gittiğimde 1 ay daha dikkatli ol bana kalırsa hiç ilişki yaşama ama haftada 1de belki dedi doktor.
eşimle artık kavga ediyor hale geldik bir haftadır. ciddi anlamda artık zorluyor küsüyoruz. ama ben de zerre istek yok. ve çok aşırı korkuyorum. idare edelim biraz diyorum 5 6 ay olunca duzenlice yaşarız diyorum ama imkansız artık çok tartışıyoruz.
sizce gerçekten korkmalı miyim bu kadar?
napacagimi bilmiyorum gerçekten evde huzursuzluk sebebi oldu.
üzülüyorum, 3 hafta duramayan insan diyorum aklıma sinir bozucu şeyler geliyor. bu kadar zor mu sabretmek diyorum.
zaten hiç isteğim de yok. :(( sonradan pişman olmak istemiyorum. napacagim bilmiyorum. şimdi küstü yine :( çokta çekiniyorum sizlerde kusura bakmayın