Damlacaa Genelde çevrem sürekli hurafeleri konusunca burda da sürekli hurafeleri soruyorum sizlere 😁 Kese yuvarlak olursa kız, şekli bozuk yamukluk varsa erkek ? Cinsiyeti öğrenen anneler öyle mi sizce 🤗
T1996 Damlacaa tıbbi bir tezle geldim bunun yalan olduğunu söylemeye🤣🤣 güzellerim ultrason probunu az bastırırsa doktor kese yuvarlak görünür baskıdan eğilmez ama çok bastırırsa yastık gibi düşünün ortası çöküyor basıdan o yüzden fasulye gibi oluyor tamamen onunla alakalı hemşireyim ordan biliyorum🤣🤣🤣
mercimekmi ben de dün sol kasığın ağrıyorsa kız sağ kasığın ağrıyorsa erkek olurmuş diye bir şey duydum 😄😄
_yasemin_ Fasülye şeklindeki kese kız diye biliyorum ben de 🥴🥴 tabi batıl şeyler bunlar babannem sivri karınla halalarımı yuvarlak karınla babamı doğurmuş 🤭 halalarımda kesin erkek olacak demişler babamda da kız karnı bu kesin kız olacak demişler😬 gel gelelim tam tersi çıkmış . 🤪