Kızlar 21 haftalık olduk daha hiçbir şey almadım bana gerçekten uygun ve ürünleri iyi olan yer söylermisinz yavaştan almaya başlim diyorum ama fiyatlar uçmuş her yerde pazarda bile bır tane zıbına 20 tl diyorlar hastane çıkışına 50.100 arası hep takımları gene aynı Temmuz sonu Ağustos başı olacak dogumum sizler nerden aldınız uygun yerler neresi