Deletedmom_29 Merhaba kızlar bat 28 Mart 3 gündür kahverengi lekelenmem vardı bugünde bir iki damla kan geldi adetmi oluyorum acaba kasık ağrım bel ağrım var. Normalde adetime 2 veya 1 gün önceden ağrılarım başlardı ve günü hiç şaşmazdı adetim ne düşünüyorsunuz
KBTd Deletedmom_29 gebe kaldığım aydan önceki ay bende adet tarihimden 1 hafta önce kahve lekelerle başlayıp adet olmuştum bilmiyorum tabiki ama belki kimyasal gebeliktir diye düşünmüştüm
Deletedmom_29 Imasleeper 8 gün var normalde adet tarihime erkenden çıkarmı varsa idrarda bilemedim 🥲 En son 26 Şubat’ta oldum 18 gün sonra tekrar adet olmuş olucam ama benim döngüm 30 gün 😔
Imasleeper Deletedmom_29 valla ne desem yalan olur, önce kanda sonra idrarda sonrada ultrasonda görünür bebişler. Az daha bekleyip gör bakalım 🥴
umutluanneadayi Deletedmom_29 olumlu düşün olumlu sonuç alırsın inşallah ♥️ çünkü hep zamanında olan birisin çatlatma iğnesi felan olmadın ki erken olasın kötü düşünme lütfen ☺️
Deletedmom_29 umutluanneadayi canımsın çok teşekkür ederim Allah razı olsun umarım güzel haberler alırız mutluluktan ağlarız ♥️
Deletedmom_29 Alparslannannesi Elimde var yapmayı düşünüyorum şuan kahverengine döndü tekrar anlamadım 🙏
Deletedmom_29 umutluanneadayi https://imgyukle.com/i/EW9Tyt https://imgyukle.com/i/EW9atR https://imgyukle.com/i/EW9Yic Bugünde az miktarda oldu ve kesildi anlayamıyorum nedir daha 19 gün oldu adetimin bittiği döngümde 30 gün 🙄
Deletedmom_29 Mylove https://imgyukle.com/i/EW9Tyt https://imgyukle.com/i/EW9atR https://imgyukle.com/i/EW9Yic