Aycan051415 Kizlar dün acil sezeryan oldum hatırlayan vardır belki henüz gaz çıkaramadım neler yapmalıyım yaa napsam cikar bu gaz gerçi var gibide hissetmiyorum
Gul33 Aycan051415 yürütmüşlerdi beni. Zaten beynim durmuş gibiydi bebeği emzir diyorlardı emziriyordum sonra kaldırıyorlardı yürümem için yürüyordum. Yatağa geliyordum tekrar bebeği emziriyordum sonra tekrar yürüyordum. Bir de meyve hoşafı yapmıştı görümcemin biri ama içeriğini bilmiyorum
Gzm-- Benim gurul guruldu karnimin ici ama cikaramamistim,2 3 kez lavman yapmisti hemsireler.ondan sonra cikti tabi.yurumeye calisin tek dogal yolu bu aslinda ama olmuyorsa da lavman isteyin rahatlayin bosuna eziyet cektirmeyin kendinize