Neva09 Ozlemyvz bana da 1 Mayıs dedi dr ama bayram arefesine ve pazar gününe denk geliyo nasıl yapmayı düşünüyorsunuz ben herşey yolunda giderse 3-5 gün öne almayı düşünüyorum 🙄
mrycn Sevdaorman benimde 58 günüm var siz doktorunuzla sezeryan olup olmıycağjnızı konuştunuz mu ben daha hiç doğum hakkında konuşmadım
HGulsah Cnsl252525 Uygulamada 82 ama sezeryan olacağı için Şafak 72 galiba Mayıs sonu oluyo sanırım hiç saymadım bereketi kaçmasın 😂 Hazıran olmasın da 🥴
dnz_dnz HGulsah neden ikizler olmasın diye mi yoksa 😄 benim de 76 görünüyor şu an ama sezaryen olacağı için mayıs sonu olur diye tahmin ediyorum