tansiyon yükselmesi bazen baş ağrısı yapabiliyo bende 12-18. haftalarım arasında baş ağrısından kafamı duvarlara vuruyodum.. 2 kere acillik oldum serum taktılar orada tansiyonum yüksek çıktı, tansiyon takibi yaptım tuzu kestim 1 hafta. sonra geçti bazen dönemsel olabiliyo hormonlardan dolayı. tansiyonun normalse sıkıntı etme, bebeğe bi zararı olmamıştır merak etme