moom222 Fiyatı bende merak ediyorum bende doktor olarak bedia hanıma gidiyorum şimdilik herşey iyi güzel ama hastane hakkında Daha fazla bilgi edinmek İstiyorum . Birde çok kalabalık ne zaman gitsem 1 saatten fazla sıra bekliyorum biraz devlet hastanesini andırıyor doğum için orayı düşünüyorum ama kafamda bu gibi ve buna benzer Sorular var işte:(((