stresli_anne korkutmak istemem ama hemsire olarak kadin dogum servisinde calistigik donemde bir hastamiz normal dogum sonrasi nobetler gecirmisti. Uzun yillar hic nobet gecirmemis hatta esi hasta oldugunu bile bilmiyordu cok korkmustu. Dogum sonrasi hormon seviyeleri birden degistigi icin nobetler tetiklenebiliyor. Iyi bir hastanede iyi bir doktorla dogum yapmanizi oneririm