Ipekcntrk ilaydamerve benm adetimden bi hafta gedmıstı test yaptım negatif cikti . Bi 4 gün sınra adetim gelmeyınce tekrar test yaptım pozıtıf cikti .
Villanelle Regliniz çok aşırı düzenli ise geç döllenme olmaz zaten. Düzenli değilse de regliniz geçmemiş bile olabilir demek
Egelibiri48 Adetiniz geçiktiği halde kanda negatif çıkıyosa genelde hamilelikle alakalı olmuyo geçikme. Ama tabi geç döllenme vs de olabilir. Bi kac gün daha bekleyip doktora görünün isterseniz . Hayırlısı olsun inşallah
Diyarr ilaydamerve benim 4 gün sonra kan testim beta 13.59 çıkmıştı ama şuan geç döllenme olup olmadığını bilmiyorum geçen hafta kontrolüm vardı doktor düşük gebelik olabilir dedi bu hafta tekrar gidicem belli olacak hayırlısıyla belki sizin geç döllenme olmuştur 1 hafta geçtikten sonra yapin testinizi
Egelibiri48 ilaydamerve Aslında 5 gün sonra verilmesi gerekiyomus . Adetiniz gelmezse yine verin en azından garantiye alın