Cakiltasi2604 Merhaba. Yarın hem kontrole hem isten ayrilmak icin rapor almaya gidecegim. Internette bu hafta nst bakilir yaziyor. Nasil yapılacak. Alttanda kontrol olacak mi? Yazarsanız sevinirim 🙄🙄
Nasaearth Cakiltasi2604 alttan muayene için çok erken 38 ve sonrasında yapılır. Nst ise doktordan doktora değişiyo benim doktorum 32 de başlattı nst ye ama ilerleyen haftalarda başlayanda çok
Msl22 Cakiltasi2604 Evet 32de baslaniyor diye biliyorum hani önlem amaçlı bebek icin ve bizim icin ama doktordan doktora degisiyor
Hilalkhrmn417 Cakiltasi2604 bende 36. Haftamda basladim Nst ye korkulacak bir durum yok kemer gibi bağlıyor karnına 15 20 dk yatıyorsun.. çatı muayenesini de yarın yapar herhalde zaten ebe yapıyormuş doğumhane de doktorum erkek olduğu için muhtemelen..
Villanelle Nst sadece karnına konulan 2 tane iletken ile yapılıyor. Biri bebeğin kalp atışlarını, biri kasılmaları takip ediyor
Cakiltasi2604 Tesekkur ederim cevaplarınız için. Bugün gittim. 2 hafta sonra çağırdı nst o zaman olacakmış