Melda25 Benimde var reflüm tam tersi ekşimsi tat geliyor ve gece oluyor gündüz olmuyor.elma yiyorum midemi rahatlatıyor benim.
Rozerin_clb Bende de reflü var .doktor tavsiyesiyle mide şurubu alabilirsin nane aromalı hemen rahatlatıyor hata ben bir hafta kullandım bir aya kadar iyiydi .Reina ydı galiba ilacın adı doktor la konuş eğer tasfiye ederse al canım çok iyi bir şurup