Her pazar olduğu gibi bu pazarda bel ağrısı ve üstüne eklenen kasık ağrısıyla devam ediyoruz geçen haftada böyle oldum acile gittim birşey yok dedi bu haftada içi bir ağrım olmuyor ama pazar günleri böyle ağrılarım oluyor adet olucakmışım gibi sancılar sıklaşmadığı ve suyum gelmediği sürece gitmeyi düşünmüyorum doktorada birde dün akşamdan beri sol tarafımda baş ağrısı var hadi bakalım hayırlısı biraz inatçılık oynicaz 😀 bu arada bir sorunum yada bir acileyetim olmadığı için böyle konuşuyorum yanlış anlaşılmasın