17 +4 günlük gebeyim salı günü doktora gittim ve doktorum bebeğin sağlığı çok iyi ama bebeğiniz cok aşagıda dedi pregeston verdi bana düşmemesi içim birde 1 hafta dinlen kendini yorma dedi halbuki çok yormuyordum kendimi şuan çok endişeliyim sancılarım var kasıklarımda bu düzelir mi?Birde ben elimi koyduğumda tam bikini bölgesinin üstünde bi şişlik var acaba bı bebek mi yoksa iç rahim gibi birşey mi sizde de oluyo mu 😔😔kızımı kaybetmek istemıyrm