Canım benim bir arkadaşım sanırsam Chicco aldı modelini tam bilmiyorum ama pahalıydı onun çocuğu asla 5- 6 aydan sonra bebek arabasına binmedi koyar koymaz ağlıyordu doğru düzgün dışarı çıkaramadı. Onu görünce bende pahalı bir şeye yönelmedim baby plus Galaxy travel sistem aldım bende daha kullanmadık ama sürüşü falan kolay güzele benziyor