aylinveysi Progestan ben de kullanıyorum. Doktorum önce ağızdan almamı söylemişti, yan etkilerinden dolayı vajinal olarak değiştirdi. Siz de doktorunuza danışın bu durumu, ilacın sizde yan etkilerinin hissedilir olduğunu söylerseniz doktorunuz gerekeni yapacaktır.