Si-bel arada baş ve bacak ağrısı oluyor o kadar. 15+2 haftalık, cinsiyeti bilmiyoruz henüz.13.haftamda gitmiştik doktora en son, emin olmayaraktan %60-70 erkek gibi duruyor dedi . O yüzden bizde bel bağlamadık kesin erkek diye😁 şu yüzde olayına da hastayım, zaten %50 ihtimal kız, %50 ihtimal erkek 😄😄😄 bir sonraki muayene 1 nisanda. Bizimle dalga geçmezse görürüz sanırım cinsiyetini 😄