Bktgrn Merhaba kizlar ben 37+1gunlugum dun ve bugun bu saatlerde yani aksam 9bucuk gibi belden kasiga gelen bir sancı vuruyo ozellikle sag kasigima dunde bir anda basladi gece 2 ye kadar ara ara devam etti simdi gine basladi basina bu sekilde gelen varmi acaba
Ozlemozlm Bktgrn bi haftaya yakindir sanckm var cok afedersiniz de snaki kabiz olmusm gibi agri var ikiniyorum ikinioyorum bisey yok yas gozmde dokuluyor resmn ates basiyor degisoyor bide agris suresi
Yagmur53 Bende 37 oldum bugün Akşamları bu saatlerde alt tarafa batma ve kasılma çok oluyor Normal mi acaba bu durum
Bktgrn Yagmur53 valla cnm benimde dedigim gibi iki gundur aksam gelen sancim oluyo anlamadim bende ,belki basina gelen biri cikar