Aurora_ mesa34 doktora göre değişiyor ben randevu almadan gidince muayene etmiyor kanda almıyor. Riske atma randevu alıp gitmek en iyisi
Ays_cskn mesa34 Bizim saglik ocaginda randevusuz sirasiz giriyorum muayenede olsa tahlilde olsa ama diger bölgelerde farkli olabilir siz yinede alin randevu ne olur ne olmaz
Ozge mesa34 ben de gittiğimde bankodan numara alıyorum numaraya göre çağırıyorlar. Sadece covid aşısı için randevu aldım ona da gerek yok demişlerdi. Diğer dozlara almadan gittim.
scentburcu61 mesa34 kendi sağlık ocağınızı arayıp bilgi alabilirsiniz aslında en doğru yönlendirme diye düşünüyorum 😊
scentburcu61 mesa34 kan tahlili zaten hafta içi veriliyor yarın gün içerisinde arayıp öğrenebilirsiniz.