Kvrckmom Elfs ben gecelik kısa kol aldım bir de alt üst takım yine kısa kol olarak aldım. Uzun kol için de ayrıca almadım ama çok az kullanılmış düğmeli takımım var gerekirse onu alırım yanıma diye düşünüyorum.
Gzm-- dml33 benim de ilki kiz,2.kiz geliyor.bez islak mendil pamuk emzik biberon uclari disinda bisey almadim😉
Kvrckmom Elfs rica ederim ama gecelik olmasını herkes öneriyor genelde pijamaya kan degebiliyormuş birde indirip çekmek zor oluyormuş
Edasenell Sedo son 99 sezeryan olacağım için kısmetse 🙏🏻 Biraz ağrılı geçiyor hazırlıklara yeni başladım ilk evladım kızım 4.yaşını dolduracak nisanda kısmetse oğlum olacak haziranda