Geçmiş olsun mutlaka tansiyon ölçmeniz lazım tansiyon yüksekliğinden olabilir ve gebelikte yüksek tansiyon riskli bende takipliyim çünkü geçen 14.9 olunca tansiyonum idrara baktılar gebelik zehirlenmesi için protein kaçağı olmadığı için şimdilik tansiyon ilacına başladım 33 haftalığım bence içinizi rahatlatmak için acile gidip tansiyonunuzu ölçün