34ilayda merhaba,
Öncelikle çok geçmiş olsun. 2020 mart ayında histeroskopi ameliyatı oldum. Fakat gebeliği sonlandırmak için. Hamileydim, bebeğimin kalp atışı olmadığı için 10. Haftada kürtaja girdim. Fakat kürtaj yapamadılar. Meğersem çift vajina girişim ve çift rahmim bulunuyormuş. Bu yüzden gebeliğin sonlandırılması histeroskopi ile yapıldı. Ve bir rahmimle bir vajinam arasında perde bulunuyormuş. Bunlar için hiçbir düzeltme operasyonu yapılmadı. Çünkü doğuştan gelen bir rahatsızlık olduğu için düzeltilme gibi birşey yokmuş. Sadece perde alınabilir dendi ama onunda bebek oluşumuyla pek bir bağlantısı yokmuş. Sadece ilişki sırasında çok ağrı yapar dendi. Allahıma şükürler olsun ki üzücü günlerimden sonra yüzümü güldürdü. Şimdi minik aşkitoma kavuşmak için gün sayıyorum. Darısı isteyen herkesin başına, sağlıkla…