Gulcanozzz 17+5teyiz ama karnımın alt tarafında ara ara sertlikler oluşuyor kasılma gibi bir süre sonra geçiyor, ara sıra bebeğin hareketlerini de hissettiğim oluyor. Başına gelen var mı bu kasılma gibi olay baya top gibi sertlik oluyor
Papiiii Gulcanozzz ya canım ben daha bugün 14 hagtaligim acikcasi misir patliyo gibi icimde birseyler hiss ediyorm dunde sancim olduu belime bile vurdu yani elimi bir asagi goturdum sag kasigimda seetlik var ve diher tarafa gore şişmişşş nedenini bilemedkm burda soedum bebek oraya toparlanmis orda uyuyodur dedilerr o yuzdendir merak etme denildi hemen hemen ayninseyi yasaiyormusuz