Melike2306 Bizde Kıvanç ve Kaan arasında kaldık Kıvanç daha asil ve hitap açısından daha hoş bir isim gibi geliyor ama Kaan istiyor eşim ikilemdeyiz
asliu_ Selindrellaa biz de Pars Ata koyacağız insallah 🙏🏼 Pars ismi cok icime sinmemişti ama esim cok istiyor alistim ben de 😅
3oglanannesi Selindogan ilk Ömer asaf dedik ama içime sinmedi sonra ya semih ya semih tuna dedik karar vermedik hala miraç ta listede bkm