Binnur81 Eslem_1 ewt canım bn kullanıyorum zaten sabah akşam demişti ben sabah içtim kan ilacını witaminide bı aldım bı almadım benim için dedi ii beslen diye cunki iştahsızlık Wardi bnde canım istemiyodu yemek yemek 🌼
Semaan Ftmnrcicek alakası bile yok canım bende perinatoloji bölümüne gittim detaylıdaysa gidicem şimdi 😊 sıkıntı yapma
Seda5892 Ftmnrcicek bende perinatolojide takipte kaldım bi süre keşke doğuma kadar baksaydı çok güzel ilgileniyorlar