NezihaB38 ilk gebeliğimde çok vardı canım hatta doğumdan sonra artmıştı doktora gittim bel fıtığımın olduğunu öğrendim baya zor geçti farmasinin at kestaneli kremi çok iyi geldi o günden sonra ciddi anlamada bacak ağrılarım azaldı bu hamileliğimde çok hissetmedim birde hep kalın giyin bacakların üşütmesin o kremden alabilirsen doktoruna danışıp kullanabilirsin beni o çok rahatlattı sağ sağliö kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻