dnz_dnz Malesef katkı maddesi var ve hangi parçalar koyuluyor içine bilmiyoruz,gebelikte sakatat vs önerilmiyor.Etin en güzel bölgesi alınsa herşey olması gerektiği gibi olsa ah belki dediğiniz gibi sorun olmaz hiç.Bakteri açısından riskleri var.
Ben de tüketiyorum yanlış anlamayın ,olabildiğince iyi pişirerek ,illa ki yiyoruz yani:D