Sibel4248 bende dün eşime ilk defa buna benzer bir cümle kurdum. Aşkım işte telefonun hep sesi açık olsun sanki daha erken gibi gelcek bizimki dedim 🙈 normalde günüm 1 Nisan, sancım yok ama aşırı toplanıyor sertleşiyor nefesim daralıyor böyle bi ağlama geliyo içimden ama bir yandadan göğsümde kelebekler uçuşuyo gibi hissediyorum. Allahtan hayırlısı artık🤲🏼😌