22lavantam merhaba boyle seylerin tamamen genetik oldugunu düşünüyorum ve acikcasi dunya para verilen kremlerinde pek ise yaramadigini gördüm etrafimda. Ben ilk gebeligimde ilk ogrendigim gunden doguma dek bebe yagi surdum cildim asiri kuru normaldede hep duşta köpük nemlendirici kullandim, ilk etapta 14 kilo verip daha sonradan 16 kilo aldim. Sifir catlak ama karnimda bi basket topu kadar ancakti zaten çok büyümedi. Yine ayni sekilde benimle beraber dogum yapan arkadasim en basindan beri 8 kilo almis olmasina ragmen karni iki yastik koysaniz kucuk gözükecek kadar buyuk olmasina ragmen catlamadi hic bisey kullanmadi. ama benden 2 ay sonra hamile kalan yengemin karni bezelye kadar yokken bile aylik 750 lira verdigi kremle catlak patlak yusyuvarlak modundaydi tamamen bunye ve genetik oldugunu düşünüyorum dedigim gibi :)