Benimde geldi bir hafta oldu ama gelen giden yok benimde 35te geldi . Hatta baya kanla geldi hastaneye gittim nişan dediler . 3 4 gün sonra tekrar geldi yine gittik devamı dediler . Sürekli gelme yoğun kanama olursa gel dediler . Birde sanırım pembe olunca nişan oluyor koyulastigi zaman önemli diye duydum hemşirelerden. Panik yapma duzenli ağrın sancın olursa yada suyun gelirse yada çok yoğun kanaman olursa doğum demek oluyor