Bende kullanıyorum 2. Kutuya başladım 2 kere kahverengi kanamam oldu o yüzden verdiler. Düşük riksi kanama cogalmasın dıe veriyorlar. İğne vurulmusdum onun üstüne be birde . Ama kullanınca lekelenme yada kanama olmıcak dıe bi şart yok dedi doktorum bebişlerimize sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻