Gencanne01 Haticekubraninannesi Allah a bırakıyorum onları . Profılımde Doğum hıkayemı oku ıstersen benı rezıl ettıler bahramda apar topar acil doguma alındım
Gencanne01 Haticekubraninannesi metroda yaptım çok çok memnun kaldım 4. Gün rahatça ayağa kalktım bugun 8 gun oldu işlerimi tek basıma yapıyorum
Askinzeynep Arkadaşlar böbrek rahatsızlığım oldu bayramdan önce aksilik bu ya hiçbir doktor yok özel hastanelerde kadın Doğum üroloji bir arada istiyorlar 33 haftalık ikiz hamileyim neyse şehir hastanesine gitmek zorunda kaldım gitmez olaydım Doğum sancın var deyip beni kadın Doğuma yatırdılar zaten psikolojim bozuldu ağlamaktan içim dışıma çıktı beni odaya götürdüler girmez olaydım oda değil doğumhane yatakların yanında çatallar var bu ne böyle dedim hemşireye doğumu olan burada doğuruyor dedi yani herkes kendi kaldığı odada doğuruyormuş ben şok millet Doğum yapıyor sesleri geliyor daha çok ağlamaya başladım salak hemşire sonda takacak takamadı 4 kere sondayı taktı çıkarttı nst ye Bağlıcak çocukları bulamıyorum diyor 1 saat uğraştı artık ben dayanamadım saat akşam 9 du ben çıkmak istiyorum dedim Olmaz dediler zorla imza verdim eşim yanında kalacak normalde izin vermiyorlar adam dışarıda bekliyor aradım eşimi ben çıkıyorum işlemleri yaptım gel beni al dedim sizce nasıl olabilir bu hastane allahım birdaha düşürmesin oraya beni inşallah amin 🙏🙏
Haticekubraninannesi Askinzeynep çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız Allah bildiği gibi yapsın bu insanları
Askinzeynep Haticekubraninannesi Seyhan uygulamada bulduk en son ama böbreklerim sıkıntılı kayater taktılar olmadı şimdide nefrostomi takıldı 😔😔