Şimdiye kadar egildim kalktim yatakta döndüm hiçbir ağrı yaşamadım gebelikte. Ama şu son 2 gündür yatakta sagdan sola dönmek işkence. Ya da ayaktayken yere oturma, veya otururken ayaga kalkma sırasında inanılmaz bir cati kemigi ağrısı oluyor. Vajinaya baskı gibi değil. Bacaklarin arasında, üst baldirlarda gerceklesen bir ağrı olduğu için çatı bölgesi diye düşünüyorum. Aynı pozisyonda yatınca ya da oturunca bir sorun yok. Hareket edince oluyor. Yavas hareketlerle yürüyorum ağrı olmasin diye. Bebek kanalda da değil daha doktorum söyledi. Bu ağrı doğum belirtisi mi, yaşayanlar var mı?