DenzRya benim de 5 saatti o yüzden 1 gün otelde kaldık ertesi gün öğlene doğru yola çıktık ben biraz önde yatar pozisyonda gittim sonra içim sinmedi arkaya geçip yattım. Dr um 3 gün kalmamızı önerdi ama dinlemedim şahsen zaten 6.tedavim olduğu için herşeyi deneyerek öğrendim. Ne yaparsan yap nasipse olacak Allaha sığınıp çıktık yola. Çok şükür şimdi 15+5 olduk bile. Benim de 5.gün embriyosuydu. Ben dayanamayıp gebelik kitiyle test yapmıştım 6.günde çok silik çıkmıştı. Ama bence kafanızı bulandırmayın daha önce yapıp çıkmayıp üzüntüden kanamam başlatmış biriyim oysaki hamileymişim. Rabbim hayırlısıyla sana da ve tüm isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲 Tüm gebelere sağlıkla miniklerine kavuşmayı nasip etsin 🤲