Gastronomanne Merhaba arkadaşlar.. bu aralar kafama şu takıldı. Kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum nasipse. Herşey yolunda olduğu sürece doktorlar kaçıncı haftada sezaryene alıyolar bilen var mı
Bbbbs Gastronomanne mrb.38+4 de alıncam ben..Maksimum 38+5 dir herhalde yada en son 39.bekletilmiyo sezeryanda daha fazla. Durumuna göre daha erken alınabilir ama daha geç degil
kuzucugunannesiii Gastronomanne Benim ilk gebelik. 39 a kadar uzatmayı düşünüyorum dedi. 38+5 te alacak bu perşembe günü
Semossem Benim ikinci gebeliğim ikinci sezeryan olucak suan 37 haftalıgım doktor 39+2 dogum günü verdi yani 5 nisana
Zeyzeyp Gastronomanne sanırım doktordan doktora değişiyor cnm bnmkisi 37+3 günlükken sezaryan olmuştum 38 den itibaren başlanıyor diye biliyorum ama