Tuanacam Aysekalkan ben de reflü olabileceğini düşündüm ama fazla yiyor fazla fazla hep 2 saatte bir bazen 60 bazen 90 bazen 100 yiyor
Nilufar_1996 Tuanacam fazlasını kusuyor canım sıkıntı yok o zaman ama yan yatir. Hem boğazına kaçmasın hem refluyu tetiklemesin benimki çok nadiren kusuyor oda gazını çıkartım diye fazla hırpalarsak 😄
Tuanacam iremss biberon lansinoh tek akışı var acaba o çok hızlı mı veriyor diye düşünüyorum çünkü sancısı var sürekli gazı var karnı ağrıyor karnını sıcak tutunca da bissürü gaz çıkarıyor alttan
Asil_hatun Tuanacam actr canm ver ama cok verme tam doymadan çıkar biberonu bide 1 saat kadar kucağına alma midesi sindirsjn