confundo Hanımlar transferimin 6. Günü. Taze embriyo transferi yapıldı. Testte çift çizgi gözüküyor. Çatlatma iğnesinin 13. Günü. Etkisi devam ediyor olabilir mi? O yüzden çift çizgi çıkma ihtimali var mı? [https://imgyukle.com/i/EUIk4x](https://)
gizemm0688 confundo cok erken bakmıssınız ben 10. Günde bhcg ile öğrendım o yüzden bu testleri cok anlayamıyorum ama bana sorarsanız sakınce bekleyin derim ne erken sevının ne erken üzülün🙂 hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Mavi32 confundo Testiniz pozitif hayırlı olsun, hangi çatlatma ignesini yaptınız acaba? Ovitrelle ise 10. Günde genelde etkisini yitiriyor ama 6. Günde dondurulmuş embryo benim testim çok hayali bir çizgiydi. En güzeli kan vermek inşallah pozitiftir ☺️
Nagisshakki Silik çizgi genelde hamilelik olur ama çok erken dönemleri olduğu için beklemekte fayda var benmkide silikti şuan 15.haftadayz
confundo Mavi32 Teşekkür ederim sizin de hayırlı olsun🥰 ovitrelle bir de başka bir marka daha vardı sanırım. Testi tekrarlayacağım gün gün, inşallah artış görürüz🥰