Gozzy yo hic derdim falan olamazsin zaten, sen elindeki telefonu dert et, ojeyi degil 100 tl vermissin dogalini almissin bi zahmet sür zaten, burada post acman sacma geldi okadar para niye veriyosun ozaman icin rahat etmediyse hala zararli mi diye sorucaksan , 15 20 tl olanlardan alsaydin, normal bi oje alip sormani daha mantikli karsilardim. yazik gunah verdigin paraya bi ojeye 200 tl bayilacagina disarda 2 3 kopegin kedinin karnini doyurabilirdin bu soguklarda sizin gibilerde para var ama neye kullancagini Allah sasirtmasin bu kadar artist gibi yorum yapmanada gerek yok😉